För er som redan är medlemmar i Trädgårdsföreningen eller också har följt oss under en viss tid, är troligtvis medvetna om att vi varje år försöker dra ihop ett årsmöte. Under de senaste åren har intresset för dessa möten skiftat, men vi tror i år att det kommer bli väldigt mycket folk!

I år kommer mötet att ske i Skövde – där vi också arrangerade vårt första årsmöte för 7 år sedan. År 2011 intog vi nämligen Skövde tillsammans med 40 medlemmar och trädgårdsentusiaster för att prata trädgård. Nu gör vi om denna succé och satsar på 80-100 deltagare.

Schema

Under dagen kommer det att bjudas både på föreläsningar, möjligheter att nätverka bland mycket annat. Nedan har vi sammanställt ett schema för dagen:

08.00 – 09.00 – Dagen börjar redan klockan 8 på morgonen med gemensam frukost. Detta kan antingen vara en lugn stund för att starta dagen på bästa sätt eller också en stund för att nätverka med andra trädgårdsentusiaster. Valet är helt upp till dig, men det kommer att ges andra tillfällen att nätverka under dagen.

09.00 – 09.30 – Vi håller ett litet sammandrag och berättar historien om Trädgårdsföreningen, samt vilka mål vi har under det kommande året.

09.30 – 10.30 – Föreläsning med hemlig gäst. Vi kan dock ge er en liten ledtråd: hon har medverkat i ett populärt program på TV4.

10.30 – 10.45 – Paus. Kaffe och toalettbesök.

10.45 – 12.00 – Workshop tillsammans med vår hemliga gäst.

12.00 – 13.00 – Lunch

13.00 – 14.00 – Möjlighet att nätverka.

14.00 – 15.00 – Ytterligare en intressant föreläsning med en annan hemlig gäst som bland annat publicerat flertalet böcker inom ämnet trädgård.

Vilket roligt och fullspäckat schema, va?

Nyhet för i år

En annan nyhet för i år är att vi kommer använda oss utav en väldigt rolig app, kallad Mötesapp. En app som garanterat kommer att skapa ett roligare och mer engagerat möte. Genom denna involverande app kan ni bland annat få tillgång till agenda och deltagarlista, men den kommer också göra det möjligt för er att svara på frågor som våra föreläsare ställer. I appen finns också dialogverktyg bland mycket mer. Det kommer alltså bli ett större och roligare engagemang bland alla inblandade. Vi hoppas vi ses den 8 mars i Skövde!

Roligare årsmöte med hjälp av smart app!

19 + tjugo =